‘CAPTAINS’ ROUND TABLE 22 March 2011

MESA REDONDA “CAPTAINS

Bajo el título de “Needs Analysis: Embracing New Proposals towards the Communicative Practice of Maritime English”, el pasado viernes, día 18 de marzo, a las 1030h., se celebró una mesa redonda dirigida a los marinos mercantes, a egresado/as y a distintos profesionales del sector marítimo sobre el uso práctico del Inglés Marítimo.
Esta iniciativa parte de los miembros del proyecto europeo Leonardo CAPTAINS en el que participa la Universidad de Cádiz a través de la profesora María Araceli Losey León, coordinadora del proyecto, y del profesor Juan Enrique Chover Serrano.
‘CAPTAINS’ ROUND TABLE
Merchant mariners, other colleagues related to the port and shipping industry, and postgraduate students joined a Round Table discussion session under the title of ‘Needs Analysis: Embracing New Proposals towards the Communicative Practice of Maritime English’ on friday, 18th. of march.
This event was hosted by Facultad de Ciencias Náuticas under the auspices of the European Leonardo Project CAPTAINS and its UCA representatives, Prof. María Araceli Losey León, CAPTAINS Coordinator, and Prof. Juan Enrique Chover Serrano.